Rate this post

Nie zawsze masz możliwość obsłużenia wszystkich klientów tak szybko, jakbyś chciał. Z tego względu wiele nowoczesnych instytucji wdrożyło tak zwany system kolejkowy. Dowiedz się, jak to działa i jakie są zalety takiego rozwiązania.

System pozwala klientom na bezstresowe oczekiwanie na obsłużenie – wiedzą, kiedy przyjdzie ich kolej. To rozładowuje napięcia i konflikty, które często pojawiają się w czasie oczekiwania w kolejkach. Dzięki temu także pracownicy mają bardziej usystematyzowany sposób pracy. Dodatkowo, ponieważ oczekujący klient nie musi stać w niekończącym się ogonku, może zapoznać się z twoją ofertą lub promocjami. To świetny sposób na podniesienie poziomu sprzedaży i stworzenia miłej atmosfery.
Według badań, firmy, które korzystają z systemu kolejkowego, są przez klientów oceniane jako bardziej przyjazne. Z tego względu korzystają z niego instytucje na całym świecie, zwłaszcza apteki, przychodnie, banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, a nawet restauracje typu fast-food i punkty obsługi klienta różnych firm telekomunikacyjnych.
System, poza tym, że jest bardzo ekonomiczny i szybki, zbiera jeszcze informacje statystyczne. Dzięki temu możesz przewidzieć, w jakich godzinach i przy jakim stanowisku pojawi się najwięcej osób i do tego dopasować zmiany pracowników, by usprawnić obsługę klientów.