Reklama zewnętrzna dobrze widoczna
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Jaka jest dobrze widoczna (i dobrze postrzegana)? Można powiedzieć, że lubimy generalnie reklamę outdoorową. Pod warunkiem, że jest to ładna reklama zewnętrzna, taka z pomysłem, a nie brzydkie nośniki reklamowe, które nie pasują do elewacji budynków ani do tkanki miejskiej. Podoba nam się pomysłowa reklama na samochodach – generalnie reklama ambient, która ma zaskakiwać pomysłowością, niebanalnym podejściem i kreatywnym wykorzystaniem przestrzeni, w której została umieszczona. Taka reklama zewnętrzna staje się punktem orientacyjnym w mieście.

Ostatni przebój to reklama LED. Ekrany z taką reklamą pojawiają się w ruchliwych punktach miasta, gdzie przykuwają uwagę kierowców i pieszych. Reklama LED jak każda nowość ma atut świeżości i nieopatrzenia. Ruchome obrazki, które są wyświetlane przykuwają uwagę potencjalnych odbiorców. Z pewnością reklama LED ożywia przestrzeń miejską. Reklama LED oznacza jednak, że nasz przekaz nie będzie widoczny przez cały czas. Jeśli chcemy być widoczni przez cały czas może zainteresować nas reklama na nośnikach reklamowych. Wybór mamy tu bardzo duży. Te nośniki reklamowe to mogą być siatki na budynkach, banery, billboardy. Druk wielkoformatowy (zwłaszcza gdy jest to druk lateksowy, który daje szczególnie nasycone i żywe kolory) świetnie sprawdza się gdy zależy nam na kampanii z rozmachem, która nie tylko rozpowszechni informacje o naszym produkcie, ale pomoże nam też zbudować wizerunek firmy. Druk wielkoformatowy to może być na przykład siatka, która zawiśnie na budynku w prestiżowej lokalizacji w centrum miasta albo nośniki reklamowe umieszczone przy ruchliwych trasach – arteriach miejskich. Duży format, jaki ma taka reklama na nośnikach reklamowych i żywe, wyraziste kolory zapewniają, że nasz przekaz będzie dobrze widoczny nawet dla tych, którzy szybko jadą obok. Ich oko zarejestruje duży, kolorowy i nietypowy obiekt.

Nośniki reklamowe w kształcie produktu, który reklamujemy – warto w nie inwestować czy nie? Takie nośniki reklamowe są z pewnością droższe niż te płaskie, ale dużo bardziej efektowne! Puszki czy butelki jak dla giganta to jest coś! Jeśli więc zależy nam na tym, by nasza kampania była przeprowadzona z rozmachem i by zapadła w pamięć, poszukajmy dobrze w budżecie i skuśmy się na takie nośniki reklamowe. Efekt może powalić (byle taka reklama na nośnikach reklamowych się nie zawaliła)!