Reklama internetowa, czyli na przykład płatne linki, za którą płaci się wtedy, kiedy zostaje kliknięta, to jedna z wielu form, z jakiej mogą skorzystać reklamodawcy. Marketing reklamowy to bardzo pomocna broń w rozruszaniu swojej nowo otwartej firmy lub też w sytuacji gdy firma wprowadza na rynek nowy produkt. Z pewnością jednak dobrze jest prowadzenie tego typu kampanii zlecić profesjonalistom, którzy znają się na tym i wiedzą, jakie formy reklamy najlepiej wybrać dla danego klienta. Ponadto agencje reklamowe planując kampanię, bardzo często określają, w jakim czasie ma być wprowadzona konkretna reklama, aby przyniosła jak najlepsze i spodziewane efekty. To często jeden z bardziej istotnych elementów całej kampanii mający spory wpływ na sukces reklamowy. Oczywiście koszt całej kampanii uzależniony jest przede wszystkim od tego, jakie formy reklamy wybiera dany klient lub też jakich efektów oczekuje po jej zakończeniu. Wyszukanie tego typu profesjonalistów nie jest dzisiaj problemem, ponieważ reklamują się oni szeroko przede wszystkim w Internecie.