W obecnych czasach można przyznać, że prowadzenie własnej działalności wcale nie jest takie proste, a to głównie ze względu na konkurencję. Przedsiębiorca, który zakłada swoją firmę musi zdawać sobie sprawę z tego, że jest bardzo młodym graczem na rynku, który dopiero będzie zbierać doświadczenie i na jego podstawie podejmować decyzje. Niemniej nie oznacza to, że trzeba pozostać w cieniu konkurencji, wręcz przeciwnie, warto od samego początku informować odbiorców o swojej obecności na rynku. Zatem warto zastanowić się nad tym, w jaki sposób promować swoją firmę tak, by dało to dobry rezultat. Przede wszystkim należy dobierać reklamę do swoich możliwości finansowych, jak również być trzeźwo myślącym przedsiębiorcom, czyli nie rzucać się z motyką na księżyc. Często stawiając przed firmą nierealne cele, można jej tylko zaszkodzić i sprawić, że się zachłyśnie całą kampanią, która w połowie zostanie przerwana, bo zabraknie środków. Warto więc postawić na proste rozwiązania i na przykład na początek zainwestować w ulotki reklamowe.